Friday, June 4, 2010

Komodo

i went to little tokyo at around 8 today to give something to my mom. and then, right in front of honda plaza was the food truck komodo! 長いこと食べてみたいと思ってたんだよね~。ということで、思い切って買ってみました。晩御飯食べた後だったし、現金があまりなかったから、サイドを1つだけ。so i got the truffle fries minus the parmesan for $5.

there was a guy asking for gas money but i didn't have cash so i didn't give him any. if i did, i wouldn't be able to buy my food. i don't think the guy was really asking for gas money tho... でも、本当にいるんだったら誰かあげてくれたかな?悪いことしたかも!?>.<

well, whats over is over. hopefully, the guy got help. anyways, the fries were deeeelicious. 病み付きになりそう。they were the thin fries and the bf said they were a lot like mcdonalds fries. i wouldn't know. but yea, the truffle oil was sooooo good. 幸せ。あのフライはホント好き。ぜひともまた食べたい!

Currently listening to: Get the Party Started - PINK

No comments: