Sunday, August 24, 2008

福井舞

最近ちょっと見てるドラマが「恋空」。it's kinda cheesy in some places, but pretty good overall. something guys probably won't find all that interesting. lol.
それで、コノお話は実話に基づいた携帯小説をドラマ化したお話なんだって~。実話ってところが面白いのかな?i kinda want to see how it ends since it keeps hinting that something bad is going to happen to the guy, ヒロ。i think he might die.

anyways, the 主題歌 of this series is what i'm really interested in right now.when i first heard it, i was like 'wow~'. it's reallyx2 pretty. :) 誰かな~って思ったら絢香っぽいな~ってことに気づいた。だからそうかなって思ってたら違った...なんと!avex 所属の福井舞って言う新人だったのです。曲名は「アイのうた」。it's really quite neat. 切ないけど、前向きな曲。結構お気に入りだったりします。皆さんも是非x2一度聞いてみてください。:)

http://www.youtube.com/watch?v=a90iIq9wA2M&feature=related

↑ link to video. enjoy :)

currently listening to: アイのうた - 福井舞

No comments: