Tuesday, February 8, 2011

Japanese Tavern Ebisu

昨日はココで私の歓迎会がありました。since the workplace is just me and the boss, it was a kangeikai with our families. not really all that fun, obiviously. but free food and alcohol. i guess you can't really complain.

お店自体の評判はあまりよくなかったから、いきたくなかったけど、以外とそこそこでした。ま、居酒屋だから、色々品揃えは良かったね。and since we went during happy hour, their draft kirin was $1.50. got two of those. and other than that, the boss and i split an osake. お酒は余り美味しくなかった。飲み易いけど、どうもパンチが無い。ま、日本酒はあまり飲まない方がいいんだけど。前に失敗してるから。

so yea, didn't drink too much. just two draft beers and half a sake. ほろ酔い程度。でも、やっぱり飲むときには大好きな人が側に居て欲しい私です。寂しすぎて、一人エッチしちゃった。(笑)

Currently listening to: Would You Hold It Against Me - Britney Spears

No comments: