Wednesday, July 7, 2010

Earthquake

earrrrrrrrthquakeeeeeeeeeeeeeee!! haha. haven't felt an earthquake in a while. 何か、最近ちょこまかあるみたいだけど、夜中とかで、家では弱いから、寝過ごしてるみたい。朝起きて、「え?地震あったっけ??」みたいな。(笑)i've always slept through earthquakes since i was little so i guess that's normal. hehe. but yea, i felt todays!

i just got back from work and was sitting, talking to my roommate when the building started sloooooowly moving. すっごくゆっくりに。we were like, 'earthquake??'. and then there were smaller rockings afterwards too. ま、あんまり強くなくてよかったね。although we are overdue for the big one, right? どうなるんだろう。最近は対地震ようにビルとかは建てられてるけど、、、本当にに大丈夫かな?崩壊したりするのかな?危ないよね??i still live some distance away from the ocean so i don't think tsunamis are a worry though... i hope. i mean, santa monica technically is right there...

ハァ~。考え出したら切りがないね。準備だけは万全にね。私はしてないけど。その内します。

Currently listening to: となりのトトロ - 井上あずみ

No comments: