Friday, July 16, 2010

大人買い

最近結構お金つかっちゃった。携帯高かったし、今考えたら、紀伊国屋でめっちゃ使ってるし。マンガを大人買いしちゃいました。日本でも結構したんだけどね。叔父がびっくりしてました。(笑)but yea, when i want something, i really want it. and i'll most likely get it. unless its absurdly expesive.
で、最近大人買いしたマンガが、「コイバナ~恋せよ花火~」と「僕らはいつも」です。i got the first volume of koibana at book off. and got really into it. so got volume 2~9(?) at kinokuniya. だって、続き読みたいじゃん?で、前から書店で気になってた「僕らはいつも」が今日出版済みの全5巻があったので、即買い。so much money. haha. but i can't help it. and this is in addition to all the other manga i buy every week. cuz i have lots that are still continuing. hehe. needs to work and earn more!!
Currently listening to: 叙情詩 - L'Arc~en~Ciel

No comments: