Friday, May 7, 2010

僕は妹に恋をする

全部見ました!でも、まぁまぁでした。ちょっと期待はずれ。i thought it'd be a lot more sadder but it wasn't too bad. 何か、以外とあっさり解決しちゃった。


i had heard that this movie, or at least the manga would be a total sobfest but i didn't cry at all. 泣き虫な私がですよ?ストーリーもなんか、浅かったし。後、榮倉奈々の演技もいまいちでしたね。こんなにボーっとした子今時いないと思う。i mean, sure, the plot was far from reality to begin with but her acting made it a lot worse. it's kinda old and i think her acting has improved in more recent movies/doramas.

overall, i don't think i would recommend this story to other people. 今一だからね。

Currently listening to: きっと永遠に... - Crystal Kay

No comments: