Thursday, May 6, 2010

僕の初恋をキミに捧ぐ

知ってますか?originally, it was a manga. でも、私、この人の書くマンガの絵ってどうも気に入らなくて、中々読む気にはなれない。だから、大ヒットって書いてあっても読んだことがない。but then, they made it into a movie. 実写版ってヤツ?so i decided to give it a go.
i was streaming this online on veoh. it was in parts and i think i saw up to like half of part 6 of 7. で、何か手順を間違えて、リフレッシュしたら、なんと、'This video has been removed' だった!:O ガーン...だから途中のまま。いつか終わりが見れると良いな。

but judging from what i've seen so far, i like it :) which makes it all the more depressing that i can't finish it. *sigh* 井上真央カワイイ。一番萌え~って来たのが、初エッチのシーン。タクミがマユに「セックスしたい」って抱きついたとこ。頭の中で「キャー。エロい!!」とか思いながら。(笑)なんか、でも、初々しさというか、何だろう...押さえ切れない感情の感じがなんとも言えない。野性的な感じ。quite the turn on. haha.

but yea, sadly couldn't finish it. so i decided to start another movie instead, by the same author. 「僕は妹に恋をする」。i hope its good!

Currently listening to: また君に恋してる - 坂本冬美

No comments: