Sunday, November 23, 2008

マジ凹み中~

明日、来るはずだった彼が来ない...ま、自分のせいっちゃあ自分のせいなんだけどね。i don't know... for some reason, i have a hard time saying what i really want to say, even to the bf. ためちゃうんだよね。何か、損してる気がする。

っていうか、ココロが狭いんだよね~。i think the reason why i got kinda irritated was because he said he was going to be late tonight because he was going to talk to his friend. i don't mind them talking. but why are you going to be so late!? 私もしゃべりたい!って思っちゃう。何であっちとはそんなにしゃべって、私とはあんまりしゃべらないの?それでなくてもあんまり共通点がないことがコンプレックスなのに。私といて楽しいのかな?元々つまらない人間だし?i can be a bit clingy... (ok, maybe very clingy...) 特技なんてないし。家族はめちゃくちゃだし。相手として絶対不足してると思う。

こんなどうしようもない女のどこがいいのでしょう?big mystery. if i were a guy, i don't think i would choose myself for a gf. and i'm so dependent on him. 最低の彼女だね。そんな私を選んでくれたあなたは私にとってかけがえのない存在です。いつもいつもごめんね?そして、ありがとう。できれば、これからも末永くよろしくお願いいたします。

~edit @ 8:44 a.m. on Monday, November 24~

so, my mom just left me a voicemail telling me that she's mad at me because i forgot to deposit some stupid checks (my sisters, not mine.... why me? i don't know...) and i forgot to put her jackets away (ok, she'd been telling me to do so since last week but i am freaking busy. i really think she should do SOMETHING instead of sitting on her fat butt doing sudoku all day. maybe that's why she can't shed those pounds that she so dearly wants to shed). で、罰としてなんか、this thanksgiving weekend, 彼と会っちゃダメだって~。バカじゃないの?脅しのつもり?もう慣れてどうでもいいけどね~。どうせ彼だって私とあんまり会いたいと思ってないと思うし。面倒だからねぇ。もう何か人生生きてる意味あるのかなーって思えてくる。

Currently listening to: Incomplete - Back Street Boys

No comments: