Monday, October 31, 2011

ミツワ祭り

この週末はミツワ祭りでしたね。ま、ミツワで旨いもの市をやっていたので、食いしん坊の私が行かない訳にはいきませんね。

so, i went to both the torrance and costa mesa stores this weekend. i tried the shio ramen at the torrance store and the tantan men and sanhon men at the costa mesa store. 塩ラーメンはおいしかったですね。かつおだしはどうかと思いますが、そんなに利いてなかったので、食べやすかった。坦々麺は、ちんまーやーの方がおいしかったね。the sanhon men was interesting.... kinda sour and not very ramen like. it was eh. also tried the yakisoba at the new food court restaurant in torrance. that was DELISH! and also had the miso-ish yakisoba at the costa mesa one too but that was eh... なんとまぁ麺尽くしの週末でした。

スイーツも充実してました。at torrance, i had the crepe (okay, not exactly great) and the 生ドーナツ。生ドーナツはドーナツと言うより普通のケーキを輪状にしただけ。期待ハズレ。飲むケーキもちょっともらったが、フツー。at costa mesa, had the maki dorayaki. that was pretty good. lots of azuki.

and last but not least, the 牛タン弁当。OMG!! DELISH!!!いやぁ~もっと食べたかったなぁ。残念ながら、そんなに食べれなかったけど。。。おいしかったです。この週末は食い倒れでしたね!

Currently listening to: Numb - Linkin Park

No comments: