Monday, May 23, 2011

L.A. Live

went to l.a. live yesterday with the bf. it wasn't to have fun. just to pick up some food at the lawry's there. でも、私は前々から行ってみたかったから楽しみだったの。but they were doing some event and it was hard to navigate our way around. and then we figured out it was for american idol. -___- 彼はそれを知って私よりテンション上がってた。最初は行きたくない、めんどくさいみたいな感じだったのに...ホントミーハーなんだから。


since we were just picking up food, we weren't able to spend too much time exploring. まだいろいろありそうだったからまた行きたいです。近いうちにまた行けたらいいなぁ~。



Currently listening to: Breathe - ISSA x Soulja

No comments: