Thursday, March 10, 2011

食べすぎ

昨日は食べ過ぎちゃった。i had やまやfor lunch. they have rice, takana, and mentaiko okawari free so i had two bowls of rice. plus my main dish (ホルモンとキャベツの味噌炒め ウマシ) so i had a lot of food for lunch.

and at night, i went out to BJs with the bf for dinner. it was late and i wasn't really hungry but i wasn't full. だから、そこそこ食べれるかなぁなんて思ったのが甘かったですね。there were a couple different things we wanted to try. i got the tomato bisque soup and a mini cheese/tomato/onion deep dish pizza (it was really pepperoni and onions but the stupid waiter messed up... (-_-;) )で、彼はgourmet mac & cheese と chili cheese burger を頼んだ。結構な量が来ましたねぇ。the soup was really good :) でも、後はまぁまぁかな?とにかく、チーズが多いし、何もかもが濃いかったね。
so i had a lot of food, and guess what??

... i threw up. 初めてですね。マジで食べすぎで吐いちゃいました。彼には吐くまで食べるなんてありえないとちょっぴり引かれました。ガーーン。食べすぎ注意ですね。

Currently listening to: Euphoria - 柴咲コウ

No comments: