Monday, October 11, 2010

Round 1 Bowling

昨日の夜は Round 1 でボウリングしましたぁ。5ゲームも。大変でしたね。結構。it was a deal so obviously, we went for it. haha. but man, 5 games is a lot. i think i did decent. there were some times were i sucked a lot but for the most part, i think i'm getting better.

not as nice but similar to this

the place is brand new so all the equipment is really nice. and at night, they make is so the pins glow and there are lots of strobes of lights and things like that. 面白かった。ただ、ボールの指の穴のサイズには困りました。Mだとちょっと大きい。でも、Sが無い。that kinda sucked. but other than that, everything was really nice. i hadn't been bowling in a while so it was really fun! その反面で帰りはかなり遅くなっちゃったけどね。(笑)


Currently listening to: まんピーのG☆SPOT - サザンオールスターズ

No comments: